måndag 14 maj 2012

Filmsemester.

Jag såg chansen att rida på Kristi Himmelfärds- och klämdagsvågen och tog ledigt hela veckan. I ärlighetens namn hade jag väl tänkt mig en härligt solig vecka med cykelturer till havet och picknickar i Slottskogen, men vad sjutton. Om det regnar är det väl inte värre än att man får kura lite inne då. Jag menar, hur många gånger har man inte sagt dagar som denna; "Åh, om man ändå kunde vara hemma, ligga under en filt och bara kolla på film hela dagen". Så får det bli. 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt! Klart du ska njuta och ha en härlig filmdag, man ska ta vara på livet :-) Stora grattiskramar!!

Anonym sa...

Glömde skriva stora grattiskramar från Anna

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Låter helt underbart! Grattis förresten, hoppas du får mysiga filmdagar.

Trixtess sa...

Grattis Jenny! Behöver du påfyllning i filmhögen så jobbar jag dag hela veckan. Kom ner och säg hej vettja!

/T

Jenny sa...

Anna: Tack!

Mrs E: Tack och ja, det är härligt!

T: Tackar! Kommer och fyller på om det behövs :)