måndag 8 december 2014

9. 5 saker jag borde ta tag i.

Tja... låt mig tänka.
  1. Jag har några pärmar som svämmar över. De borde jag rensa ur. Snark.
  2. Jag har hamnat i stilmässigt förfall på grund av amningstoppar (som dessutom blivit solkiga och inte tänker jag köpa några nya nu inte), men nu blir det mindre och mindre amning så jag borde plocka fram pre-preggo-plaggen och styra upp i lådorna. 
  3. Frysen är full av frost. Jag (VI) borde frosta av den, men inväntar kyla och minusgrader så vi kan ställa ut grejerna på balkongen eller att vi ätit upp allt som ligger i den. Vad som nu kommer komma först. 
  4. Den här lilla bloggstackaren. Borde jag ju verkligen ta tag i. 
  5. Titta på Historieätarna och ett gammalt Kobra-avsnitt som jag velat se. Pete är ute och bebisen sover så det är väl helt enkelt bäst att sätta igång med det!

Inga kommentarer: