tisdag 24 mars 2009

Klänning

På allmän begäran tänkte jag nu visa upp min klänning som jag köpte på Tradera. Nej, det var ju inte sant. Klänningen har jag förvisso köpt på Tradera men det är ju faktiskt bara en person som frågat efter den, nämligen Katinka. Men sån är jag, jag lyssnar på mina läsare. Här hänger den i varje fall. Totala köpesumman inklusive frakt: 101 kr. Den är ganska fin.

Efter denna utflykt i modebloggsvärlden är det tillbaka till den bistra verkligheten som gäller. Högar av papper ska sorteras, räkningar ska läggas in och framförallt ska små prydliga kryss sättas i små rutor. Jag ska nämligen fylla i en SIFO-undersökning. Jag är utvald!

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag gillade den. Måste börja fynda lite mer på Tradera...

Jenny sa...

Tack! Ja ibland så kan man göra fynd. Är ju safe att chansa när det inte är några astronomiska summor det handlar om.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska ge det hela en chans. Varit lite feg men fasiken .. det är bara att blunda och hoppa i! ;D

Jenny sa...

Hoppa! Hoppa! :)

Katinka sa...

Åhh, men nu fick jag ju se den! Men vad var det egentligen som hände med den Jenny? Skrev du inte något om att du fick fel klänning? Fin var den i alla fall!

Jenny sa...

Nej, det var ju bara jag som inte hade koll på vilken auktion jag hade vunnit egentligen... :)