måndag 5 april 2010

Bilder från annandagen

Schysst att få en extra söndag, bara sådär. Jag var inte sen att utnyttja det gråa och trista vädret och har sett till att inte gå utanför dörren på hela dan. Eller det var lite ljug, jag gick utanför balkongdörren en minut eller så och stod på balkongen och spanade lite. Och andades lite frisk luft. Förutom den lilla svängomen har dan ägnats åt inomhusaktiviteter. Först en film, "Julie och Julia", men den har inte fastnat på bild. Trevlig, småputtrig och bra.

Sen lagade jag mat.

La mig i sängen och skulle läsa men jag fick beslutsångest om vad jag skulle läsa. Så jag släpade med mig hela högen med olästa tidningar och två böcker, allt för att slippa resa sig när jag väl lagt mig ner.

Nu tänkte jag stryka. Som ni ser med fara för mitt eget liv. Vad säger ni, dags att köpa nytt strykjärn nu kanske?

Inga kommentarer: