torsdag 21 januari 2010

Brunsås med mera

Jag brukade anse mig själv vara en vandrande TV-tablå som hade full koll på vad man skulle se och när. Nu... har jag inte lika bra koll. Jag vet vad man ska se men jag kan inte hålla ordning på när och kan jag det så får jag ändå för mig att det inte passar att kolla just då. Ska JAG behöva anpassa mig efter TV:n, ungefär. Då är det bra att SVT Play finns (eller så är det just för att SVT Play finns som jag beter mig som jag gör). Har precis käkat middag framför datorn och Landet brunsås.

Och självklart gör man vad man kan för att matcha maten med TV-programmet. Köttbullar och brunsås. Notera gärna även den pressade potatisen, det är torsdagslyx det.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Det ser väldigt gott ut... och jag som inte äter potatis!

Jenny sa...

Men du vet, pressar man den blir den ett snäpp godare! :)

Unknown sa...

Ah, kottbullar.. Vore inte det passande for en valkomstmiddag tro??