söndag 15 augusti 2010

Helgens bästa







Ja, förutom Håkan då förstås.

8 kommentarer:

Missy sa...

Två av tre såg jag och de var i sanning fabulöst bra!

Jenny sa...

Sanning!

Josefine sa...

Mumford och Local Natives såg jag och jag håller med! Skitbra var de! Skulle väldigt gärna se en konsert på ett mindre ställe med Mumford & sons.

Jenny sa...

Ja, visst var de bra! Och jag håller med, vore grymt att få se dem på en liten mindre scen.

Den tjocke konsulten sa...

Mumford & sons blev jag rekommenderad av några trevliga Eskilstunabor på väg genom slottsskogen.

Miss Upsey Daisy sa...

Mer festival åt folket. Jag surfar konserter så ögonen blöder.. :)

Josefine sa...

Har du varit på indoor något mer? Säg till om du ska gå snart igen för då hänger jag gärna med om jag kan!

Jenny sa...

DTK: De Eskilstunaborna visste vad de pratade om!

Miss UD: Konserter är bäst!

Miss Muffin: Ja, det vore kul! Ska absolut gå snart, har inte tränat nåt denna vecka pga dum förkylning men nästa vecka så. Återkommer!