söndag 17 juni 2012

Glamour.

Efter att jag råkat säga till Pete att det "nog inte är särskilt svårt att få sitt liv att verka väldigt glamoröst och härligt i sin blogg- jag skulle kunna göra det" flög han upp, ryckte en post-it-lapp och började på en lista över saker jag borde skriva för att få min blogg att ge förespeglingen av ett glamoröst liv. Innan listan var klar hade han utmanat mig att "glamour up" bloggen i två veckor. Och innan jag hade hunnit tänka klart hade jag ställt mig upp, sträckt på mig och utbrustit:

"Challenge excepted!"


Nu bara, kalla fötter och "det är ju inte riktigt jag". Men vi får väl se. En utmaning är en utmaning, så håll i hatten- glamourhatten! Kanske det blir mer snittblommor och champagne än tågförseningar och diskberg ett tag framöver.

Inga kommentarer: