fredag 27 juni 2014

Boklistan.

Det var ju inte bara bloggen i sig jag tappade greppet med utan även boklistan ute i kanten. Det har väl antagligen med att göra att jag helt förlorat läslusten det senaste halvåret eller så. Men jag tror den är på väg att smyga sig tillbaka! Det är ju allmänt känt att om man har förlorat läslusten måste man börja med något lagom lättsmält för att komma tillbaka i matchen. Och mission accomplished för häromsistens lånade jag nya Bridget Jones-boken på bibblan, läste, uppskattade och konstaterade: Jag är tillbaka! Så nu tänkte jag återuppliva boklistan och strunta i att de stackars få böcker som eventuellt lästes under det första halvåret inte kommer med (svårt för en ordningsam själ med förkärlek för listor).

3 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Åh, jag tyckte också väldigt bra om den nya Bridget-boken. Välkommen tillbaka till läslusten!

Miss Upsey Daisy sa...

Ta det lite lugnt med läsandet och snart är du uppe på helfart igen. Meningen med hela skiten var bra tyckets jag förresten.

Jenny sa...

Mrs E: Tack! Ja, den var kul tycker jag. Kändes fint att träffa Bridget igen!

MUD: Yes det ska jag göra! Får kolla upp Meningen osv, den verkar ju läsvärd då.