söndag 22 juni 2014

TV.

Det blir en del TV-tittande under matningssessionerna (när jag inte spelar candy crush, läser, lyssnar på podcast, småpratar med eller tittar förundrat på babyn vill säga). Tack och lov för Netflix och HBO Nordic med andra ord. Hade det inte varit för dem hade det blivit lite väl mycket "engelska par letar hus utomlands och tittar på en fem, sex stycken under ett program"- program. Inget fel i det, men kanske inte varje gång man går upp på natten- det verkar vara på natten dessa program sänds.

Nej, hittills har jag siktat in mig på HBO Nordic och försökt hitta lagom lättsamma halvtimmesprogram. So far har jag sett Doll and Em, som jag gillade. Bara sex avsnitt dock, så det gick ju åt med en gång. Då började jag med Bored to death, det finns tre säsonger och nu har jag plöjt igenom hälften. Det är helt ok så jag fortsätter nog plöjandet, trots att jag inte är helt såld. Men vem behöver vara helt såld för att slötitta på nåt klockan halv tre på natten?

Idag såg jag till min glädje att nya säsongen av True Blood har premiär den 23 juni på HBO Nordic. Det vill säga i morgon! Betyder det månne att det läggs ut redan klockan 00.00? Nu har jag nåt rafflande att se fram emot i natt! Återkommer med rapport.

(Sen är det ju en helt annan femma om det är så slugt att titta på en vampyrserie mitt i natten men jag tänker att juninätterna ju inte är så mörka så jag ska nog klara det...)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Mycket tv och dator blir det ju... :-)

Jenny sa...

Oh yes...