onsdag 19 augusti 2009

I morgon: jobb

Semestern är väl slut nu då antar jag. Sista dagen har varit till full belåtenhet. T.ex. har jag träffat den här tjejen och kollat hennes och kursarnas fotoutställning, mycket mycket trevligt. Och fin utställning!

(Eftersom jag aldrig träffat nån via bloggen innan kanske man kanske säga att det var en milstolpe i denna bloggs historia? Ja, det tycker jag vi gör. Milstolpe it is.)

Annars vill jag bara tillägga att det trots allt känns lite slugt att börja jobba igen på en torsdag. Jag menar, det kommer ju bara vissla till så är det helg igen.

4 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Ja, jag skulle just fråga om du rökt lim eller faktiskt började jobba på en torsdag...

Smart där.

Missy sa...

Yay! Känns fint att få ha bidragit till milstolpen ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Jobba kan vara trevligt det med. Ibland så :)

Jenny sa...

Lilla D: Nej, inget lim- bara smarthet :)

Missy: Hurra för milstolpar! Tack vare dig! :)

Miss UD: precis det, ibland så.