torsdag 13 augusti 2009

Redo



Armbandad och klar, nu är jag redo för Way out west.

Tänkte börja med att tränga mig in i Annedalskyrkan ikväll och lyssna på Hajen, Loney Dear och El Perro del Mar.

Förresten så värmde jag upp i går med att kolla in Dusty Springfield-konserten på Kulturkalaset. Den var mycket bra, fattas bara annat i och för sig med detta artistuppbåd: Marit Bergman, Titiyo, Rebecka Törnqvist, Pauline, Anna-Maria Espinosa, Moto Boy och Tingsek. (OBS, jag kan ha glömt nån. Så många var de.)

7 kommentarer:

Fnissi sa...

Det är när du skriver sånt där som jag önskar att jag bodde i Gbg... ;-)

Missy sa...

Finigt värre!

Jenny sa...

Fnissi: Soffan finns här för dig när helst du vill! :)

Missy: Superfinigt!

Miss Upsey Daisy sa...

Skojeliskojigt!

Den tjocke konsulten sa...

Vad var bäst idag då?

Jenny sa...

Miss UD: Så sant som det var sagt!

Konsulten: Robyn, helt klart. Fantastiskt bra.

Katinka sa...

Inte dåligt! Kulturkalaset är kul.