måndag 21 september 2009

Antiklimax

Jag är i Stockholm och hade laddat för att anlända hotellet och kolla Hollywoodfruar. Vad händer? Jo, jag bläddrar och bläddrar genom kanalerna fram och tillbaka och tror liksom inte mina ögon. Trean finns inte. Femman, Eurosport, nån himla fransk kanal men inte trean. Hur är det möjligt?

Nu kan ju Anna Anka säga hur många konstiga saker som helst utan att jag får veta det. Eller ja, klart jag får veta det. Det kommer jag ju kunna läsa om överallt snart men ändå, jag hade liksom laddat.

11 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

http://www.tv3.se/play

Svenska Hollywoodfruar en bit ner i listan.

Sen tycker jag det MÅSTE finnas roligare saker att göra i Sthlm även en Måndagskväll :)

fg sa...

Synd. Men en himmelsk baugettkanal är väll inte det sämsta:)

Miss Upsey Daisy sa...

Hm. Sådär kul var det. Vet inte om jag ser nästa program eller ej...?

Lilla Duktig sa...

Kolla på nätet.
Du FÅR INTE MISSA Anna och hennes kommentarer. I sådana fall hamnar du ute i kylan resten av veckan.

Marie sa...

Men Lord! Du har väl datorn med dej!!! Kramen!!

Jenny sa...

Konsulten: Klart jag ska kolla på nätet. Men jag hade ju laddat för att se det "live"! Och jag hade faktiskt träffat kompis och käkat ute också.... dvs utnyttjat huvudstadens faciliteter.

fg: Oui!

MIss UD: Jo, men lite kul är det allt?

Lilla D: Nä, jag vet. Då har jag inget att säga vid fikabordet.

Marie: Lord, ja. Det blir datorn. Kram!

Myling sa...

Höjdpunkten var när hon berättade om hur hon har ihjäl sniglarna i trädgården. Och Marias prat om svenska ostkrokar! Och hundklippningen! Toffsarna till handdukarna osv osv....fan vad bra det är =o)

Jenny sa...

Ärligt talat, är inte Maria nästan roligast? Måste kolla snart.

Myling sa...

Maria är helt klart roligast, så himla rar också på nåt sätt.

Den tjocke konsulten sa...

Det låter bra! :)

Jenny sa...

Myling: ikväll ska jag kolla. hurra!

Konsulten: Jajamen :)