onsdag 30 september 2009

I-landsproblem

Jag tvättar och ställs återigen inför frågan. Jag vet fortfarande inte svaret och som lök på laxen kommer jag oftast inte riktigt ihåg hur jag gjorde gången innan. Men jag tror det brukar bli mörk tvätt... eller... och börjar inte det vita i tröjan se lite dassigt ut nu? Hmmm.

Ja.

Minor problem i jämförelse med finanskris, klimatkris, krig, den stundande svälten på Afrikas horn och en hel massa andra saker.

Men.

Major problem för mig när jag står där nere i tvättstugan och undrar.

2 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Separat första gången för att dra ut ev. fällning från det blå och sen med ljus tvätt hade jag kört.

Förhoppningsvis har den som gjorde materialvalet till tröjan tänkt till lite så att den inte riskerar att missfärga sig själv :)

Jenny sa...

Ja, du har nog rätt :)