lördag 12 september 2009

Lördag så långt- i bilder

Nu tänkte jag bjuda min dag i bilder.

Det hela började med frukost framför True Blood. Färska frallor från franska bagaren passade utmärkt till vampyrerna.

Jag skördade mina balkongtomater och tänkte tacksamt att det är bra jag inte är beroende av den för min överlevnad. De var varken många eller goda.

Mellan varven så tvättade jag.

Sen tog jag en promenad till en kompis och fick en kopp kaffe och äran att titta på när han satte upp en gardin.

Efter kaffet gick vi en sväng och hittade den här potentiella dödsfällan, som gillrad för att snubbla i.

Det var allt för nu.

8 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Alltid kul att se vad någon annan har för dator :)

Jenny sa...

He he, det känns bra att ha glatt en tekniknörd :)

Miss Upsey Daisy sa...

Det var inte illa tycker jag. Kanske också ska hoppa på det projektet..?

Jenny sa...

Projektet min dag i bilder eller projekt glädja en tekniknörd? :) Jag tycker du ska hoppa på!

Miss Upsey Daisy sa...

Projekt i bilder.. Ska köra helgen i bilder :)

Jenny sa...

Ja! Gör det, kul!

Miss Upsey Daisy sa...

Då blir ju du med på ett litet hörn :)

Jenny sa...

Precis! bara det en anledning så god som någon :)