lördag 13 februari 2010

Jag- en cowboy

Ja, det var ju klart att skjortan jag spanat på hela hösten inte kom med på rean efter att Ebba von Sydow, Elle och Gud och alla människor utnämnt jeans i allmänhet och jeansskjortan i synnerhet till vårens trend. Men nu har jag köpt den i alla fall och den är fantastisk, jag älskar den mer än nåt annat i min garderob. Jag vill flytta in i den och aldrig ha på mig nåt annat. Jag kommer att bli känd som "hon som alltid har jeansskjorta".



I den blir jag en cowboy med orubbligt lugn som inte tappar fattningen av någon av vardagens alla problem och missöden. Jag säger bara, bring it on!

5 kommentarer:

Evelina sa...

Hm Jeansskjorta... nu blev det helt plötsligt lite mycket 80-tal!

Evelina sa...

Igen... skulle ju varit med! Har dessutom sett att det kommer att var inne med lösa axelvaddar... som ska sitta utan på kläderna!

http://www.shopfriiscompany.com/

Och jag vet inte om det är snyggt eller bara fult!

Jenny sa...

Japp, 80-talet (eller kanske tidigt 90-tal?) är tillbaka. Men axelvaddar... nja, där går nog gränsen !:)

fru J sa...

Ser fram emot den tjusiga jeanstrenden på vinklubbens nästa :D

Jenny sa...

Så kommer det nog bli! :)