söndag 7 februari 2010

Melodifestivalen

Igår kollade jag på Melodifestivalen och en del tankar flög genom huvudet.

Jag tänkte att Linda Pritchard hade en konståkningsklänning på sig.

Jag tänkte att Salem al Fakir var väldigt rolig en gång när jag var på en spelning med honom och han sa att han var världens mest hårlösa arab.

Jag tänkte att det var härligt att gammalt och nytt möttes i och med Annika Lantz och Ebba von Sydow twittrande via text-TV. Det var väldigt underhållande så jag rekommenderar sidan 198 nästa vecka.

Jag tänkte att Dolphs nummer var grymt.

Jag tänkte på att jag kvällen innan stod i en kö till en bar och när jag vände mig om stod Mads Mikkelsen där (Filmfestivalen, jag tackar dig). Ja, det hade ju inte med melodifestivalen att göra, jag ville bara ha det sagt. Och ja, Mads fick gå förbi kön och jag stå kvar.