lördag 29 maj 2010

Fel håll

Precis kommit innanför dörren efter en joggingtur i Slottsskogen. Där visade det sig att det var nåt lopp som sprang "min" runda, fast åt motsatt håll. Vilket betydde att jag mötte x antal hundra löpare under nån kilometer. Trots detta fick jag bara två kommentarer: "Fel håll!" och "Följ med oss i stället!"

Detta förvånar mig lite, eftersom:

a) det var trots allt x antal hundra löpare som sprang åt ett håll och bara jag som sprang åt det andra
b) vi är i Göteborg och
c) göteborgare brukar vara bättre på att hugga såna tillfällen till skämt

Ja, nästan så att jag är lite besviken faktiskt.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det var nog inte göteborgare utan mest utomsocknes tror jag..

Jenny sa...

Så måste det vara... :)

Josefine sa...

hahaha.. helt otroligt. jag hade nog gått hem bara för att slippa höra gubbskämt men då behövs det alltså inte!

Jenny sa...

Nä, så himla otippat! Är fortfarande smått i chock...