fredag 14 maj 2010

En ö i mitt kök

Bra dag i dag, va? För det första, solen har skinit. För det andra, jag fyller år. 33, tydligen. Och för det tredje, det är en klämdag. Så, födelsedag, sol och klämdag. En mycket bra ekvation.

Det var efter att jag pratat med pappa om att det alltid är fint väder på min födelsedag som vädret vände och solen kom fram. Så då kunde jag sitta ute på fiket där jag lunchade i sällskap av en bok. På samma fik där jag även gav mig till känna för Tuffast av alla och sa hej. Kul! Även bloggare finns i verkligheten.

Som en följd av det här födelsedagandet står det nu även en Lilla Åland i mitt kök. Tack mamma och pappa!



Nu behöver inte gäster känna sig som Sancho Panza längre.

Och dagen kommer alldeles snart att krönas med ett restaurangbesök. Heja födelsedagar (och klämdagar och sol).

5 kommentarer:

Josefine sa...

Det var kul att du kom fram! Jag går gärna och tränar ihop nån gång! Säg till bara.

Miss Upsey Daisy sa...

Grattis här med.
Nu har jag grattat på alla möjliga håll och kanter. :)

Evelina sa...

Grattis på födelsedagen! :) Hoppas du fick en fin dag... kram

Josefine sa...

Oj grattis på födelsedagen glömde jag ju säga1 Grattis grattis!

Jenny sa...

Miss Muffin: Yes, jag säger till när det vankas träning. Och tack för grattis! :)

Miss UD: Du är nog den som har grattat mig allra mest! :) Tack!

Evelina: Jadå, den var riktigt bra. Tack! Kram