tisdag 2 november 2010

Fyra

Missy har utmanat mig.


4 tv-program jag ser
Just nu försöker jag följa Våra vänners liv, Hung och The Event. Också har jag förbeställt nästa säsong av Weeds på dvd. Se där, det blev ju fyra. Utan att nämna Mad men.

4 saker jag gjort idag
Ätit hotellfrukost, varit på mässa, åkt tåg, kommit hem.

4 saker jag längtar efter
Fredag som är ledig, Håkan i Scandinavium på lördag, vintersolståndet och Indien i januari (tjoho).

4 saker på önskelistan
En till köksstol och en ny kökslampa, pigghet trots mörkret och varför inte en resa till Kalifornien.

4 saker jag avskyr
Gnällspikar, skrytmånsar, viktigpettrar och surkart.

4 jag utmanar
Magulli, Fnissi, Evelina.... och alla andra som vill!

4 kommentarer:

Fnissi sa...

Tack så mycket för utmaningen! Ska genast ta mig an den! =)

Miss Upsey Daisy sa...

Håller så med om 4 saker som du inte gillar.

Evelina sa...

ska ge mig i kast med utmaningen i eftermiddag... :)

Jenny sa...

Fnissi: Fint!

Miss UD: Ja, inte så svårt att inte gilla kanske...

Evelina: Härligt!