lördag 19 november 2011

Bästa koftan.

I fredags kväll gick jag förbi Bio Capitol. När jag gör det tänker jag alltid två saker. Först tänker jag åh, vilken fin bio det är, jag måste gå hit oftare. Sen tänker jag på min favoritkofta. Jag hade den på mig för första gången när jag var på Bio Capitol en kväll för säkert tio år sen och såg Amelie från Montmartre. Jag hade köpt den innan under dan, på NK, vilket kändes stort eftersom jag precis börjat jobba och hade lite mer pengar än studielånet att röra mig med. Så jag kunde köpa en kofta på NK- i varje fall på In Wear. Jag tyckte att filmen var fantastisk och gick därifrån alldeles upprymd. I min nya kofta. Som allt sedan dess har varit min favoritkofta. Än idag, tio år senare är det min favorit. Så bra att jag egentligen inte skulle behöva någon mer. 

Inga kommentarer: