söndag 21 juli 2013

Tillbaka.

Jag har varit på semester och kommit hem igen, idag. I morgon blir det jobb. Som vanligt när jag är ute och reser, den här gången England och Italien, har jag fyllt på med inspiration och foton och bloggideér. Men fotona är fortfarande i kameran, idéerna bara på idéstadiet och inspirationen, ja den finns väl där nånstans kanske. Kanske under smutstvätten?

Också meddelar alla vädersajter att det ska fortsätta vara soligt och varmt nästa vecka, fram till helgen vill säga då det ser ut att bli regn. Ah, denna väderhets man ska behöva utsätta sig för som svensk på sommaren. Men i alla fall, det lär nog betyda att de där inläggen i mitt huvud och de där fotona i min kamera får stanna där ett tag till och hänga med mig till havet efter jobbet. Carpe diem som det heter, trots att man jobbar. 

I korthet kan jag i varje fall meddela att semestern var väldigt bra. Solig, varm, händelserik och avslappnad.

Inga kommentarer: