lördag 25 juli 2009

Bildfattigt

Det blir lite tråkigt här på bloggen när jag inte kan lägga upp några foton tycker jag (datorn ni vet). Synd. För om jag hade kunnat det hade jag kunnat lägga upp högintressanta foton från idag när jag har:

- sovit till tolv
- legat i soffan och kollat på TV
- suttit i soffan och surfat
- rotat fram lite pasta m.m. ur skåpen så jag fick lunch eftersom jag inte orkade gå och handla
- ätit lunchen i soffan

Spännande, eller hur. Men nu får jag allt ta och sätta fart. Snart blir jag upphämtad och ska åka och grilla in några kompisars nya hus. En av husägarna är utbildad brandman så det känns som en säker grillning.

2 kommentarer:

Fnissi sa...

Jag hade gärna velat se bilder på dig när du softade... Stackars dig som fått datakrasch. min gjorde så förra sommaren, men det gick att fixa till som tur var. Men jag var utan bärbar i nästan 7 veckor!!! Det borde ingen bloggare behöva uppleva! ;-)
KRAM

Jenny sa...

Nej fy vilken pärs! Sju veckor... Blä. Kram!