lördag 18 juli 2009

Hej

Nu är jag tillbaka i hemmets lugna vrå. Semestern har varit grym. Sen jag anlände Majorna har jag packat upp, handlat mat, kollat en film och så smått försökt läsa ikapp på lite bloggar (det är du och jag datorn om det regnar i morgon).

När jag surfade lite nu drabbades jag av lite dåligt blogg-samvete för att jag inte skrev här nedanför att jag hittade personlighetstestet hos Popjunkien. Så, nu vet ni. Ordningen återställd.

Och ja, så stark är min pliktkänsla och så ansvarfull är jag att kände mig tvungen att skriva det. Puh. Det där personlighetstestet visste vad det gjorde.

4 kommentarer:

Evelina sa...

Det där testet har spridit sig lite :)

Kul att du är tillbaka!

Jenny sa...

Ja jag såg det! Det är kul att vara tillbaka! :)

Missy sa...

Välkommen hem till Götlaborg!

Jenny sa...

MAN TACKAR! Oj caps lock.