söndag 25 september 2011

Inköpen.

Så vad köpte jag då? Jo, jag köpte:
  • Upptäckaren av Jan Kjaerstad- den felande länken i triologin för min del. Nu är trion komplett i bokhyllan- och den kostade bara tio kronor!
  • Vandring kring Göteborg av Annelie Pompe- jag tänker bege mig ut i skog och mark och behöver lite tips.
  • Min kamp 2 av Karl Ove Knausgård- min föresats att "vänta tills den kommer i pocket" höll inte. Jag kan inte vänta. Och förläggaren lät meddela att Min kamp 3 är på gång och kommer om ca en månad!
  • Ja till Liv av Liv Strömquist- för att Liv är extremt rolig och smart.
  • Mats kamp av Mats Jonsson- som jag inte känner till mer än att jag läste en översvallande recension på Bokhora som fick mig nyfiken.

Det är bara att tända ljusen, brygga te och krypa in under filten (eller annan valfri höstklyscha) och låta bokfesten börja.

Inga kommentarer: