torsdag 15 september 2011

Irritation.

Alltså, först städade jag och fixade och hade mig (intresserade kollar in min fina dammsugare nedan). Sen satte jag mig för att slappna av med en kopp te och lite internet. Det var dags att slösurfa och att kolla några grejer jag var tvungen att kolla. Då funkade inte internet! Sen funkade det en liten stund. Sen funkade det inte igen. Och så vidare och så vidare. Jag höll på att gå i taket. Få saker retar mig så mycket som när uppkopplingen jävlas med mig.

Ja, förutom krig, sjukdomar, fattigdom, orättvisor och svält då så klart. Och apropå svält så kan ni enkelt skänka en slant till svältoffren på Afrikas horn via Läkare utan gränser här. Gör´t!

(Och ja, internet funkar igen. Ta i trä.)

2 kommentarer:

Josefine sa...

Ja det är faktiskt på riktigt skitirriterande. När man ska ha det helt lugnt och skönt. LÄsa saker som inte kräver nån ansträngning alls och sen börjar saker krångla som man fan inte kan lösa själv. Blir irriterad bara jag tänker på det. Dock att det är bättre än förritin när man satt och försökte koppla upp sitt jävla modem och det ringde och brusade och sen kopplades skiten ner och man satt där och gjorde det om och om igen.

Jenny sa...

Åh ja modemen! Herregud vad hemskt det var. Det känns verkligen som hundra år sen!