onsdag 9 december 2009

The bokpaket is in da house

I dag har jag jobbat och tränat och sen skyndat, skyndat till Hemköp för att hämta paketet och sen skyndat, skyndat hem och slitit upp det. Inte vänta till julafton inte!

Det är tydligen självaste tomten som är min hemliga bokvän, coolt.

Tomten hade lagt i inte mindre än två böcker: Vit Oleander och I dina kläder. Jag har inte läst nån av dem och blev väldigt glad! Det får bli julläsning. Härligt!

Sen var det ju en hel massa annat också, kolla bara. En reflex, formar för bak och kryddor till en mjuk pepparkaka, snyggpiller, duschcreme, chokladansiktsmask, tuggummi och rooiboste som luktar gottgott. Herre jistanes! Hemliga bokvän, jag tackar och bockar å det allra ödmjukaste. Vilket fint paket! Tack!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillade det och att du inte hade läst böckerna! Hoppas du får en trevlig julläsning :-)

//Tomten

Jenny sa...

Klart jag får! Tack igen! Och du, du är väldigt bra på att rita... :)

Anonym sa...

Ha ha, verkligen :p

Miss Upsey Daisy sa...

Du har varit grymt snäll i år verkar det som!

Jenny sa...

Anonym: :)

Miss UD: Grymt snäll var ordet!

Josefine sa...

Fasiken vad jag ångrar att jag inte hakade på det här. Nästa år! (Kanske har mer tid då också när jag inte har en liten bebbe utan en skitstor 1-åring).

Jenny sa...

Ja, gör det! Det var ytterst trevligt att få paket på posten.