söndag 27 december 2009

Julen


Först blev jag hämtad på macken av en annan hemvändande vän. Resan gick långsamt långsamt i busvädret men vi hade trevligt och kom fram helskinnade. Väl hos föräldrarna har jag knäckt nötter...

... ätit julmat...

... vilat och slappat, läst böcker och lärt mig mycket om det politiska livet i Vita huset. I dag blev det dock lite fysisk aktivitet när jag, L och E åkte pulka.

Det är var den vitaste julen på väldigt länge, så himla fint.

Nu är jag tillbaka i Göteborg. Här är snön borta och det regnar. Jag är inte förvånad.

3 kommentarer:

Fnissi sa...

Snön redan borta???
Usch då! Här är det fortfarande vitt och vackert!

Och du - jag ÄLSKAR dina foton! Har ju skrivit det förr, men jag skriver det igen!
=)

Miss Upsey Daisy sa...

Här är det minus 20 och inte så varmt...

Jenny sa...

Fnissi: Ja, det var ju så himla fint hemmavid! Här är det regnigt och halt istället. Och tack för berömmet, du är så snäll! (Dina foton då förresten, de är ju grymma!) kram

UD: På med långkalsongerna! Eller stanna inne kanske.