onsdag 30 december 2009

Omröstning

Snart är det nytt år och inte vilket år som helst utan valår. Eftersom det er medborgerliga och demokratiska plikt att rösta tänkte jag ställa upp med en omröstning så ni får öva lite. Jag ska på en nyårsfest i morgon och jag ska ha klänning. Men vilken klänning? Här är mina två festfavoriter, det turkosa paisey-fyndet från Tradera och en svart, slinkig och stilren sak från HM.


Varsågoda att rösta därute i högerspalten, men skynda er. I morgon kl. 18 börjar festen. Och hörrni, precis som en folkomröstning är resultatet bara vägledande och inte bestämmande. Det kan vara så att jag redan har bestämt mig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenny!

Känner mig helt klart manad att rösta och min röst faller på klänning nummer 1, den översta! Hoppas ni får en jättekul kväll!!! Stora kramar från Anna

Jenny sa...

Bra Anna, jag tackar för din röst! :) Hoppas ni också får det fin,t kram

Evelina sa...

Så nu har jag övningsröstat! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

jag röstar defintivt för den paisleymönstrade och i och med att jag sysslar med typ fashion då rå va så borde ju jag ändå ha nån form av allvetande veto vet du va.

Karin sa...

Jag och dennis röstar på den svarta...kanske med en kul sjal till eller ett roligt halsband..

Cecilia sa...

Eftersom det nu är fiftyfifty i röstningen måste jag även här uttrycka min åsikt: Paisleyn! Paisleyn! Gott nytt år!

Jenny sa...

Evelina: Bra, övning ger färdighet!

Anna: Precis! Jag tar med ditt allvetande veto i beräkningen.

Karin: OK, bra att Dennis också fick komma till tals, sjal eller halsband alltså...

Cecilia: Your point is taken! Det är väldigt jämnt... Gott nytt år på dig också!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Hoppas den turkosa vinner - jättesnygg!

Jenny sa...

Ja, visst är den fin! Värsta fyndet också, betalade typ 100 spänn för den.