måndag 8 april 2013

Måndagstankar.

Huj, vad det går, tiden alltså. Det är ju bara måndag och fredag hela tiden! Så med andra ord, det är snart helg igen.

Den här helgen innehöll bl.a. ett obligatoriskt vi-har-flyttat-besök till IKEA. På tisdag åker vi dit igen eftersom den eftertraktade bäddmadrassen inte fanns inne. Typiskt, va. Och köttbullar åt jag trots att jag hade föresatt mig att inte äta dessa små bullar av kött av tvivelaktig härkomst. Eller? Det kanske just nu är mer kött i dem än någonsin.

Och hela soliga helgen passerade förbi utan att jag njöt av vädret. Nästa helg ska det bli mulet och allt! Men jag läste en bra bok, "Ryssar är såna som gillar björkar" av Olga Grjasnowa. Alltid nåt, jag hinner inte läsa så mycket som jag vill när jag pluggar lite den här terminen. Dvs. jag läser säkert lika många sidor som vanligt men i böcker av ett annat slag.

Också var det trevlig vinklubb i lördags och lite annat häng med en kompis i fredags. All in all, en bra helg. Men som sagt, nu är det måndag. Lika bra att riva av ett spinningpass med en gång då. Så man kommer in i veckan på rätt köl så att säga.

Inga kommentarer: