söndag 12 januari 2014

813 sidor senare.

Snälla Cecilia hörde min frustration över bibliotekskön till Nyckeln i förra veckan, tyckte att så kan vi inte ha det och skickade helt enkelt hem boken till mig! Så himla snällt och jag blev både superglad och supertacksam, så tack igen Cecilia!

Sedan den anlände i min brevlåda har jag varit uppslukad och i princip ägnat helgen åt apokalypsen i Engelsfors. Visst, jag träffade en kompis i går kväll och visst, jag har ju kollat lite Sex and the city också men annars så har jag legat i soffan med näsan i boken. Sjukt spännande. Och nu har jag läst ut den, det känns allt lite tomt. Men jag har förstått att jag har en film att se fram emot! Det känns bra.

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Hurra vad snabbt det gick! Visste att du inte skulle kunna sluta :)

Jenny sa...

Ja jisses, det gick undan. Du hade rätt!

Fnissi sa...

Jag har inte lyckats få till så mycket tid att jag har läst klart den än... Man behöver ju tydligen sova en del av dygnet också påstås det... ;-) Men man fastnar lätt!

Jenny sa...

Jag hade en i princip oplanerad helg så det var bara att låta sig svepas med!