lördag 8 november 2014

2. 5 saker jag tänkt på idag.

  1. Här skulle vi nog gilla att bo. När vi var vid Mariaplan och som vanligt uppfylldes av mysiga småstadskänslan som finns där. Plus att vi inbillar oss att alla hus där har superhärliga innergårdar med egna lekparker, i princip.
  2. Är den här för liten? Jag tror inte jag överdriver när jag säger att vi ägnade ett par timmar åt att sortera ut babykläder. Och inte bara sortera bort de som inte passar längre utan även styra upp ordningen, vika fint, etc. Mycket nöjd med detta nu.
  3. Nämen, om jag skulle ta mig en liten bit salami. Petes pappa hade med sig en väldigt god tjeckisk salami när han var här sist. Den går jag och mumsar på emellanåt när andan faller på. 
  4. Borra inte, snälla, borra inte. När någon granne började borra och hamra in the middle of nattning av baby. 
  5. Måste komma ihåg att kolla senaste Homeland innan det försvinner på SVT play. Det tänkte jag alldeles precis nu faktiskt.

Inga kommentarer: