torsdag 22 december 2011

90-tal.

Rensade ut lite glas ur skåpen häromdan, glas som jag i princip aldrig använder. Så de får åka till second hand-affären. När jag såg dessa 90-talsreliker slog det mig att runt år 2040, kanske de är de coolaste som finns. Istället för att kolla igenom nåt gammalt album kommer en framtida hipster bläddra igenom bloggen och bara: "Coola glas! Värsta 90-talsstilen ju, jag älskar den stilen!"

Eller så kanske det redan händer om fem år. Allt går ju så fort nuförtiden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, där åkte glasen från moster!!
Fniss, moster Siv

Jenny sa...

Haha, ooops- hoppas du kan förlåta mig!

Jenny sa...

Bra minne du har förresten!

Anonym sa...

Fick en riktig sån kommaihågvadjaggjordedå!
Vilken rolig helg vi hade i Göteborg jag och svägerskan!
Kul minne ä dé.
Gott Nytt!

Du är förlåten, det är en styrka att kunna slänga/rensa ut! Särskilt med tanke på din släkt!
moster Siv :)

Jenny sa...

Ja, det var kul! Skönt att du förlåter mig och Gott Nytt År!