tisdag 31 mars 2009

Fel dag

Gick lite lite tidigare från jobbet i dag, taggad till tänderna för att ta itu med mastodonttvätten som jag inte orkade ta tag i förra veckan. Vad händer? Jo, jag går ner till tvättstugan och inser att jag inte alls har tid i dag utan i morgon. I morgon ska jag gå på bio för det kunde jag inte idag eftersom jag skulle tvätta. Hänger ni med? Det blir till att gräva i byrålådorna tills på lördag när nästa lediga tid var.

Och jag skojar verkligen inte när jag säger att jag har väntat lite väl länge med att tvätta.

4 kommentarer:

fg sa...

Vräng

Jenny sa...

Jag vränger. Så klarar jag mig några veckor till.

Den tjocke konsulten sa...

Köp nytt = dra kortet och blunda! Eller lämna in en säck på Betjänten som tvättar åt dig.

Jenny sa...

Betjänten låter lockande...