lördag 14 mars 2009

Helg

Mina föräldrar är på besök. Nu har jag skickat iväg dem på bio.

Hittills har vi bl.a. ätit thaibiff i ostronsås, tittat på Så ska det låta och Grillad ("ja Erik Hörstadius- honom dammar de av ibland" -pappa) och upprörts över SEB. Jag har visat Spotify för pappa och vi lyssnade på Manfred Mann, The Animals och The Beach Boys. Sen lovade jag bort min sista inbjudan till honom.

Vi har promenerat nere vid Röda Sten, ätit lunch på Ruckmans och sen åkt spårvagn tillbaka.





Nu är det alltså ff. Men det blir inte vildare än kaffe och en bok en stund innan jag drar iväg på egna äventyr (middag). Om jag inte bestämmer mig för att gå loss på bag-in-boxen vill säga...

4 kommentarer:

Fnissi sa...

Läckra bilder! Hälsa mammsen och pappis! =)

Jenny sa...

Tack! :)

Katinka sa...

Låter skönt med lite ff emellanåt också!

Tack för grattiset också! Jo, min bekantskapskrets för vidare magsjukan nitiskt och nu kom den tillbaka till mig igen.. Fast inte lika illa denna gång, ingen feber eller så, men jag har liksom förlorat aptiten helt nu och lever på bananer. Beach 2009, här kommer jag liksom!

Jenny sa...

Precis! Åh, så sjukan vandrar liksom runt och kommer tillbaka. Fy! Hoppas aptiten har kommit tillbaka...