fredag 6 mars 2009

På tiden 1 & 2

1: Den hemliga historien av Donna Tartt. Jag har inte läst den! Varför, ja fråga mig inte. Alla verkar ju tycka att den är fantastiskt bra. Till min lycka stod den i pockethyllan på jobbet (hurra för pockethyllor på jobb!) så jag norpade den och ska snart få sälla mig till den lyckliga skaran av läsare.
2: Angels in America, en TV-serie som gick på SVT för ett tag sen. Jag missade den då och har lånat den av en kompis nu. Än så länge har jag sett halva och den är fantastiskt bra. Jag beordrar därför alla att se den. Nu!

4 kommentarer:

Katinka sa...

Ja, den Hemliga Historien är verkligen jättebra så njut på! Ha en bra helg du med!

Jenny sa...

Tack! Jag ska se till att njuta ordentligt av boken.

Josefine sa...

Åh jag älskar Angels in America! Emma Thompson är helt underbar. Ja alla är ju bra i den serien iofs. Och boken älskade jag också när jag läste den för några år sedan.

Jenny sa...

Ja, den är underbar! Och skådisarna... Nä, allt är fantastiskt. Tror på boken också.