fredag 10 april 2009

Skärtorsdag och långfredag

I går och i dag i punktform.

I går:
  • Först jobbade jag och åt väldigt god lunch med några kompisar.
  • Sen jobbade jag lite till innan jag blev hämtad för avfärd mot västgöta-slätta.
  • Jag var inget vidare sällskap för jag sov hela vägen.
  • Väl framme blev det quiz med familjen.
  • Vidare från quizen till en förfest i nostalgins tecken med eurotechno, E-type och hotshots.
  • Vidare igen till storfesten som väl var ok, men inte så mycket mer.

I dag:

  • Kollat en ny bebis som mest sov.
  • Gjort pärlplattor med bebisens storasyster.
  • Skurat grillgaller.
  • Läst tre månaders Femina.
  • Återstår äta grillad fisk och gå tillbaka till familjen med bebisen och kolla på Australia.

3 kommentarer:

Katinka sa...

Låter inte alltför dumt hördu! Glad Påsk på diog!

Marie sa...

Visst är bebisen sjuuukt söt!!!
Hörde av fler att förfesten var roligare än storfesten...som vanligt med andra ord!

Jenny sa...

Katinka: Tack detsamma!

Marie: Verkligen sjukt söt! Och ja, det är ju klassiskt att förfesten är roligare...