måndag 27 april 2009

Världens sämsta balsam?

Och apropå Mauritius så var jag tvungen att köpa mig ett balsam där. Det andra tog väl slut eller så hade jag glömt det, jag kommer inte ihåg. Inga problem, jag gick till Super-U, den jättestora och välsorterade livsmedelsaffären som hade allt. Hyllmeter med schampo t.ex., men bara en sorts balsam. Jag upprepar: en sorts balsam. I varje fall var det det enda jag kunde hitta.
Det är värdelöst. Rinnigt, luktar herrparfym och kan inte reda ut det allra minsta lilla trassel. Jag behöver inga fancy-smancy hårprodukter men nån måtta får det vara.Hejdå.

7 kommentarer:

Katinka sa...

Ja, ut med det bara! Ingen mening i att behålla sådant!

Jenny sa...

Ja, bort med det!

Fnissi sa...

Usch ja, det finns alltför många skit-produkter för håret...

Miss M sa...

Ja, balsam som gör det trassligare än innan tvätt är ju inget man suktar efter precis *fnys* ;)

Den tjocke konsulten sa...

Hej förpackningsåtervinning?

Missy sa...

Hejdå bajsbalsam

Jenny sa...

Fnissi: Precis!

Miss M: känns helt meningslöst...

Konsulten: Hej, dåligt samvete. Lovar bot och bättring.

Missy: Farväl hårtrassel.