söndag 5 april 2009

På pelargonfronten en hel del nytt

Antingen ni vill det eller inte är det nu dags för en uppdatering av pelargonläget. Två av pinnarna har gått och ruttnat och dött. Men de andra! Kolla här:


Det kommer nytt!

Den där lille i bakgrunden vete katten hur det kommer gå, men än så länge så.



Som ni ser så lever och frodas moderplantan.

Och se här, i går var jag och drack vin hos en kompis och vad fick jag med mig hem om inte en ny kompis. En rosa Mårbacka närmare bestämt.

2 kommentarer:

Fnissi sa...

Åh, Mårbacka är såååå vacker!!! Kul att du lyckats! Jag älskar att använda mina gröna fingrar...men tyvärr finns inte tiden som behövs... Men det jag helst av allt vill ha är ett växthus!

Jenny sa...

Ja, jag hoppas verkligen att Mårbackan kommer växa på! Ett växthus alltså, ja det vore nåt för dig!