måndag 22 juni 2009

Det har hänt igen!

Jag har blivit utmanad, denna gång av trevliga Evelina.

A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep! Man ska alltså berätta tio sanningar, gärna djupa sådana, om sig själv…

B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.Skicka vidare awarden/utmaningen till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet (och som man är mer nyfiken på!)

Ok, får se hur djupt jag gräver nu då...

1) Jag ville bli konstnär eller författare när jag var liten.
2) Jag blev så glad att TV3 börjat om med "How I met your mother" och att jag skulle kunna se alla avsnitt att jag börjat spela in dem när jag inte är hemma.
3)På vintern när det är så där mörkt och eländigt kan jag lägga mig vid halv tio ibland.
4) Om en och en halv vecka åker jag på semester.
5) Jag har blivit Västtrafiks miljonte resenär.
6) I Göteborg har jag bott i Masthugget, Gårda, på Guldheden och på Hisingen och nu i Majorna.
7) En gång på krogen tyckte jag det var en bra idé att störa Christian Ohlsson och be honom om en autograf till pappa.
8) En gång fick jag en blodpropp i armen.
9) Jag har läst 576 sidor i "Det andra könet" av Simone de Beauvoir och det har tagit ett och ett halvt år. Bara 264 sidor kvar.
10) I morgon ska jag lyxa och äta frukost på kafé.

Ja... så djupt blev det. Nu frångår jag instruktionerna under B) en aning och utmanar alla som känner sig manade!

4 kommentarer:

Evelina sa...

Kul att du antog utmaningen! Jag har också bott på de ställena förutom Gårda... och jag har plöjt mig igenom Simone's bok! :)

Jenny sa...

Ja, jag plöjer vidare! En vacker dag blir jag väl klar. :)

Miss M sa...

Intressant kuriosa =)

Jenny sa...

Kuriosa var ordet...