tisdag 23 juni 2009

Jordgubbar

Jordgubbar. Det är ju rena knarket. Och det är som med skumtomtarna, man måste köpa NU för snart är de slut! Men det gör ju inget (så länge jag inte köper så mycket att jag måste pantsätta... ja... vad skulle jag pantsätta egentligen... äh skit samma, det verkar ju ändå väldigt otroligt) för de är enligt uppgift nyttiga de små rackarna. C-vitamin to the max. Och detsamma gäller väl vispgrädden och sockret som jag envisas med att hälla på? Jo, så är det bestämt.

9 kommentarer:

Miss M sa...

Har också blivit värsta jordgubbsjunkien på sistone, jag bara måste ha mina jordgubbar varje kväll *hmm*, detta börjar ju bli värre än med chokladabstinense ;)

Fnissi sa...

Ja, visst är det SÅÅÅ GOTT!!!

Emeles sa...

Och JÄRN är de små rackarna fyllda av. Så ät, ät, ät.

Miss Upsey Daisy sa...

En nyttig drog skulle jag vilja säga..

Jenny sa...

Miss M: Jordgubbar är alltså bättre än choklad! :)

Fnissi: Gudagott!

Emeles: Järn! Hur kunde jag glömma?

Miss UD: Indeed!

Marie sa...

Det konstiga är...Nu när det finns jordgubbar skulle jag mycket hellre äta skumtomtar och på jul längtar jag så fasligt efter jordgubbar...Det man inte har det längtar man till...

Jenny sa...

Aj då... Du är alltså sugen på tomtar nu? Vilket dilemma!

Evelina sa...

Jag trodde bestämt att det var just vispgrädden och sockret som var det nyttiga när man åt jordgubbar ;P

Jenny sa...

Ah såklart! Låt oss bestämma det :)