måndag 1 juni 2009

Månadens bild juni



Ja, se där då var det ny månad igen. Sommarmånad. Och hur fin har inte den här, och de senaste, dagarna varit? Ingen blir gladare än jag om sommaren fortsätter på det här viset. Jag har ätit både frukost och kvällsmat på Guds gåva till lägenhetsinnehavaren, dvs. balkongen. Det här kortet tog jag efter att jag ätit frukost, ungefär klockan halv åtta. Visserligen är det morgonsol, men en sak är då säker. Det var inte över 40 grader.

(PS tomatplantan tog sig)

5 kommentarer:

Missy sa...

Balkongen är det nya svarta. Så du vet.

Fnissi sa...

Tjoho, bor du i Sahara? ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har för första gången i mitt liv också balkong :-)

Katinka sa...

Men den bilden ger ju oss hopp om en fin junimånad åtminstone. Ett tecken tror jag!

Jenny sa...

Missy: I hear yo sister!

Fnissi: Om man går på termometern så...

Miss UD: Grattis! Nu kommer du få svårt att klara dig utan.

Katinka: Ja, låt oss ta det för ett tecken!