lördag 27 juni 2009

Från Michael till Kaj

Det är lite konstigt det där när man sticker ut handen utanför dörren för att plocka in tidningen och möts av braskande världsnyheter som har hänt medan jag sov och inte anade nåt. Jag pratar om Michael Jackson såklart.

På eftermiddagen lyssnade jag på P3:s specialprogram om honom och då spelade de en låt som legat etta på "motsvarigheten till Tracks 1971. Programmet hette Tio-i-topp och leddes av Kaj Kindvall." Kaj Kindvall! Redan 1971! Hur gammal är han egentligen? Han måste verkligen gilla sitt jobb, för visst håller han fortfarande på. Inget Tracks utan Kaj, säger jag.

Uppdatering: Han är visst snart 60 och har hållit på sen 1970 med topplistorna. Då har han ju många år kvar!

2 kommentarer:

Miss M sa...

Kommer ihåg Kaj Kindvall från min "ungdom" *huva*, jag måste ju me va gammal ju ;)

Jenny sa...

Äsch då, han håller ju fortfarande på så SÅ gamla kan vi inte vara! :)