söndag 7 juni 2009

Malmö

Jag har varit och hälsat på Hanna i Malmö över helgen. Det var väldigt trevligt. Vi har promenerat runt och kollat på stan. Grillat. Varit på en krogrunda. På väg hem från krogrundan höll vi på att bryta ihop över att någon låst fast en motionscykel utanför Coop nära. Det är rätt roligt i dag med tycker jag.



I dag strosade vi lite till och provade lite kläder på H&M. Den här fick jag faktiskt betalt 50 öre för att köpa. Den kostade 49,50 och jag hade en rabattkupong på 50 spänn. Man kan säga att H&M har bjudit mig på ett Jenka. Sen åt vi tre små indiska rätter innan jag hoppade på tåget hem igen.



Malmö är en trevlig stad. Varje gång jag kommer dit känns det lite som utlandet tycker jag. Lite kontinentalt sådär. Där hade jag kunnat bo om det inte vore för att jag gärna bor där jag bor.

2 kommentarer:

Karin sa...

Skåne är fantastiskt Jenny!

Jenny sa...

Jag håller med!