onsdag 25 februari 2009

Fri kroki

På ABF har de Fri kroki på torsdagar. Varje gång jag går förbi och ser lappen tycker jag det låter sjukt kul. Det är kul att rita (teckna kanske man säger om man ska vara seriös), eller jag tyckte i varje fall det när jag gjorde det sist för 15 år sen (telefonklotter är inte rita va? eller teckna?). Men sen tänker jag att man nog vill dela denna kroki-glädje med nån. Så då kom jag att tänka på att fråga Maggan, men sen slog det mig. Torsdagar, då har ju hon sin nybörjarkurs i simhopp.

Så... fri kroki och vuxensimhopp. Några frågor på det?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är uppfriskande att få utmana sina gränser åtminstone en gång i veckan..

Anonym sa...

telefonklotter kan vara ren och skär konst.
På utbildningarna jag gått så har de sagt åt oss att aldrig slänga telefonklotter.

och jag tycker du ska gå på krokin själv..det är kul =)

Anonym sa...

Ska du måla eller va modell ;-)

Jenny sa...

Maggan: Ah, du din gränstestare!

Anna: Oh, då har jag slängt mycket konst i mina dar. Du, jag tror det får bli krokin. Kanske nästa vecka?

Marie: Ha ha, you guess!

Nipe sa...

Haha, det låter som 30 och 40årskrishantering på hög nivå! Skämt å sido, jag hade nog hoppat på simhoppet med en gång. Livrädd för att hoppa på högre än enmeterssvikten visserligen, men vilken grej! Jag funderar ofta på att börja dansa (jazzdans, hiphop typ) men fegar alltid ut när det är från 15år och uppåt. Det brukar ju bara vara just 15åringar på dem kurserna.

Jenny sa...

He he, ja det kan nog vara nån form av ålderskris. :) Men det är klart du ska dansa! Kan du inte skita i 15-åringarna?