onsdag 4 februari 2009

Trip Darling

Det går inte så mycket bra på TV nuförtiden tycker jag. Men en serie har jag upptäckt som jag gillar, Dirty sexy money, och den går ikväll. När vi var på en utflykt på semestern var ett gäng iväg på en annan båt. Och där var han, snubben som var Trip Darling (ja, alltså Donald Sutherland) upp i dagen. Han betedde sig så också, dominerade gänget på ett tyst sätt och delade ut pengar till höger och vänster. Ja, det var i varje fall vad vi tyckte på långt håll...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, håret luktade iallafall inte. Vad jag kunde känna, och mina doftlökar (Vad fan heter det?!) är relativt välutvecklade.

Katinka sa...

Usch, jag är så dålig på att följa serier på TV. Irriterande när man hör om något nytt bra som man självklart missat!

Jenny sa...

Umma: han ville bara verkligen tvätta håret helt enkelt...

Katinka: Ja Dirty etc är bra tycker jag. Men har lagts ned i USA har jag hört så den sjunger på sista versen.