tisdag 13 januari 2009

Apropå kändisar

En annan gång när jag var i Stockholm en helg hade jag inte sett en endaste kändis. Inte ens nån halvt okänd hallåa. Besvikelsen var stor och jag var i det närmaste desperat. Då slog det mig- visst är det så att Christina Schollin har en ängla-shop i Gamla Stan? Då borde hon väl jobba där... och hon är ju känd. Hmmm, värt ett försök. Jag letade upp den, gick in och gick ett varv bland änglarna, sa hej till Christina som log vänt bakom disken också gick jag. Kändis- check.

Men allvarligt? Hur lågt får jag sjunka? Nästa gång får jag väl åtminstone köpa ett litet ängla-bokmärke eller nåt av henne.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har idag fått veta att både Ola Salo och Robin som har Robins på SVT handlar i min närbutik. Måste vara lite mer uppmärksam när jag handlar mjölk.

Jenny sa...

Verkligen, Hanna! Öppna korpgluggarna. Ola Salo känns ju inte som nån som smälter in i hyllorna på affären direkt.

Fnissi sa...

Glöm inte att se fram emot hotellfrukosten också! =) Kändisar är en världslig sak - men skulle du träffa Persbrandt får du gärna släta av honom från mig! =) HAHA!

Jenny sa...

Du, honom såg jag en gång här, på Kungsgatan! Han var lång som fan. Men inte vill du släta av en sån slusk...? Och hotellfrukost, here I come!

Unknown sa...

På det som en gång var din väg hem från jobbet såg jag igår en ur galenskaparna. Men eftersom jag är jag vet jag inte vilken av dem eller vad han heter..

Jenny sa...

ha ha, bra noterat ändå.