torsdag 1 januari 2009

Månadens bild januari



Ja, nu kan jag inte hålla mig längre. Det kunde inte bli på något annat sätt. Detta är ju trots allt dagen som jag har förlöst en blogg. Därför måste den vara med på månadens bild. Raggsockan symboliserar slapp-läget.

Bloggandet känns ju sjukt kul för övrigt. Har någon läst? Kommer någon någonsin att läsa? Ja, det spelar ju mindre roll. Hela skallen är redan full av idéer. Det är bara att inse jag länge, utan att inse det, gått runt och tänkt i blogg-inlägg. Ett skadat blogg-barn av min tid.

Nu har jag i varje fall ett eget litet hörn av det stora nätet. Det känns fint och jag ska vårda det ömt.

6 kommentarer:

Emeles sa...

Inte nog med att jag skall ligga på som en liten ILLER i kommentatorsfunktionen, du oh i leopardmönstrade strumpor på nyårsnatten och i raggsockor dagen därefter, jag har även lagt in funktionen som din första bloggföljerska OCH naturligtvis redan utnämnt dig som en av mina favoriter.

Med detta gjort skall jag återgå till mitt liv som snyterska. Av mig själv.

Jenny sa...

Hurra! Jag har en läsare och en bloggföljerska! Jag visste att jag kunde lite på dig.

Fnissi sa...

YIPPIEEE! Välkommen till bloggvärlden som för övrigt saknat en bra skrivare som du! Jag kommer att längta efter dina inlägg såsom älgen längtar efter asplöv och hoppas på att få länka till dig i min blogg?
GOTT NYTT ÅR och stor kram!

Jenny sa...

Dubbel-hurra! Inte bara en läsare utan två och klart du får länka tjejen. Gott nytt och kram på dig med!

Anonym sa...

fick reda på av söstra di idag att du blivit med blog, härligt!

kram

Jenny sa...

nämen anna! vad kul att du hittat hit! det är sjukt roligt att blogga har jag insett, men det vet ju du om någon. kram på dig!