torsdag 29 januari 2009

Har det verkligen hänt?

En dag tog vi en båtutflykt med en stor katamaran. Den gick till den här paradisön. Där kastade vi ankar och hoppade i plurret och snorklade bland koraller och Nemo och hans vänner. Tröttnade man på det var det bara att simma bort till stranden och slappa där. Orkade man inte simma fick man skjuts med en liten livbåt.

Det serverades grillbuffé och fri dryck.

Detta hände alltså i mitt liv i tisdags. Efter att ha sprungit upp och ner till tvättstugan några gånger, varit på Willys och handlat mat har jag bara en fråga. Hur är det möjligt att jag var med om det här för två dagar sen?




3 kommentarer:

Fnissi sa...

Åh, ser sååå härligt ut!
Kram

Anonym sa...

Påminner om badet jag tog i badkaret på Hisingen i förra veckan. Fast jag hade badsalt!!!!!
Välkommen hem från en något avundsjuk!

Jenny sa...

Fnissi: Jaaaa, det var helt underbart! kram

Johan: Ö som ö! Hisingen som Mauritius!